یک استاندارد جدید از نوآوری

InBody 970 – اینبادی 970

اینبادی 970 پیشرفته با فناوری انباشته InBody توسعه یافته است تا استاندارد جدیدی برای تجزیه و تحلیل ترکیب بدن ایجاد کند. برگه‌های نتایج InBody970 دارای متنوع‌ترین و مفیدترین داده‌ها در میان سایر دستگاه‌های InBody هستند، و طراحی باشکوه InBody970 فراتر از مرزهای طراحی دستگاه برای استفاده از کودکان خردسال تا ورزشکاران و افراد بسیار چاق است.
InBody970 مجهز به فناوری پیشرفته 3 مگاهرتز و طراحی ارگونومیک جدید است تا بهتر از همیشه برای بیماران با شرایط مختلف و تخصص های پزشکی مناسب باشد.

اینبادی 970

همه چیز درباره InBodyهای جدید

چه چیزی در نسل بعدی InBody وجود دارد؟

فناوری اندازه گیری دقیق 3 مگاهرتز InBody

InBody970 اولین دستگاهی بود که از فرکانس 3 مگاهرتز استفاده کرد که اندازه گیری دقیق را در موضوعات مختلف امکان پذیر می کند. علاوه بر این، فناوری 3 مگاهرتز همچنین ثبات اندازه گیری را در تمام محدوده فرکانس ها بدون توجه به محیط آزمایش تضمین می کند.

7 برگه نتایج مختلف برای تجزیه و تحلیل عمیق

7 برگه نتایج مختلف را برای برآوردن تمام نیازهای محققان ما ارائه می دهد. ارزیابی، تحقیق، مقایسه، چربی احشایی، ترکیب بدن (برای کودکان) و برگه نتایج آب بدن موجود است.

ارزیابی سنی خاص توسط داده بزرگ InBody

InBody ارزیابی ترکیب بدن را بر اساس سن، بر اساس داده های بزرگ InBody در سطح جهانی ارائه می دهد. با این کار، تحلیل جامعی ارائه می شود تا بتوانید داده های خود را با داده های گروه سنی جوان (امتیاز T) و همان گروه سنی (امتیاز Z) مقایسه کنید.

نکات برجسته InBody970

طراحی نوآورانه

InBody970 ظاهری بدون درز جدید با پیش فرض جزئیات ارائه می دهد. طراحی سر مقعر از حریم خصوصی سوژه در حین اندازه گیری محافظت می کند و در عین حال دید کاربر را نیز افزایش می دهد. الکترودهای ضد زنگ و صفحه پایه بهبود یافته رسانایی را بهبود می بخشد و امکان اندازه گیری وزن تا 300 کیلوگرم را فراهم می کند. با چهار لودسل گوشه‌ای، اندازه‌گیری شما بلافاصله پس از مرحله روی دستگاه شروع می‌شود.

فرکانس بالا دقیق 3 مگاهرتز
فناوری اندازه گیری

هرچه فرکانس بالاتر باشد، کنترل فرکانس در بدن انسان دشوارتر است که منجر به اندازه‌گیری امپدانس ناپایدار می‌شود. BWA بر این محدودیت غلبه کرد و اولین فرکانس 3 مگاهرتز جهان را به کار برد که حتی بهتر از غشای سلولی ما نفوذ می‌کند.

اندازه گیری هوشمند درون بدن

فرآیند تشخیص شناسه را می توان با استفاده از اسکنر InBody Band، اثر انگشت یا بارکد به سرعت و به راحتی انجام داد.

دستگاه اختیاری
تجزیه و تحلیل عمیق شکم 
ادغام شده با اولین آنالایزر چربی شکمی قابل حمل BIA در جهان، Yscope، به ویژه، بیش از 90٪ با CT ارتباط دارد و روش غیر تهاجمی اندازه گیری دقیق و راحت را در عرض 10 ثانیه امکان پذیر می کند. این شاخص های تخصصی برای تحقیقات چاقی شکمی از جمله چاقی، بیماری های غدد درون ریز و بیماری های متابولیک ارائه می دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *