اینبادی دست دوم

اینبادی دست دوم


شاید تا به‌حال به فکر خرید اینبادی دست دوم افتاده باشید. اما آیا خریدن اینبادی دست دوم کار درستی است؟ در این مقاله قصد داریم درباره روش ها و راه حل های خرید اینبادی صحبت کنیم.

راهنمای خرید بادی آنالایزر دست دوم، اینبادی

بادی انالایزر های دست دوم با توجه به نوع مکان قرارگیری (باشگاه ، کلینیک و …) و میزان کار کرد آنها متفاوت است.
با توجه به شرایط متفاوت خرید برای بادی انالایزر های اینبادی نو بهترین انتخاب برای مراکز این است که حتی اگر تمایل به خرید اینبادی دست دوم دارند ان را از نماینده اصلی تهیه نمایند. برای خرید اینبادی دست دوم بهتر است آن را از جایی تهیه کنید که نماینده رسمی کمپانی خوش‌نام اینبادی باشد. با تهیه و خریداری از نمایندگی‌های رسمی خیالتان از بابت کارایی و ضمانت آسوده است زیرا خرید تخصصی همواره بهترین نتیجه‌ها را به بار می‌آورد.

اینبادی دست دوم
اینبادی دست دوم

قیمت اینبادی دست دوم

قیمت دستگاه های اینبادی بسته به نوع دستگاه (مثلا اینبادی ۲۷۰ یا اینبادی ۵۷۰) و میزان کارکرد و فضایی که از آن استفاده شده مانند باشگاه ها یا کلینیک ها متفاوت است. به صورت کلی نمی شود برای آنالایزرهای بدن اینبادی آن هم دست دوم قیمتی تعیین کرد. قیمت گذاری بسته به نظر کارشناس مربوطه انجام خواهد شد. می‌توانید برای استعلام قیمت اینبادی دست دوم با کارشناسان بهترین شرکت تجهیزات پزشکی ایران در ارتباط باشید.

قیمت محصولات بسته به فعالیت هر دستگاه متفاوت است بادی انالایزر اینبادی توســـط فنـــاوری های منحصر بـــه فرد خود بر محدودیت روش BIA معمولی غلبه کرده اند.با پیشـــرفت فناوری، InBody خود را به عنوان دقیق ترین دستگاه BIA برای اندازه گیری ترکیبات بدن به اثبات رسانده است.
مطالعات نشان می دهد که توده بدون چربی (FFM) اندازه گیری شده توسط InBody دارای 98 درصد انطباق با FFM اندازه گیری شـــده توسط دستگاه DEXA می باشد. همچنین، InBody  دارای دقت بالا نه تنها برای یک جامعـــه نرمال، بلکه برای گروه های دیگر از جمعیت مانند چاق مفرط، نژادهای مختلف، و انواع مختلف از بیماران می باشد.
قیمت دستگاه اینبادی متفاوت از تکنولوژی به کار رفته در انواع دستگاههای ان است.

ویژگی های دستگاه آنالایزر بدن اینبادی

  • دستگاه اینبادی از چندین فرکانس مختلف از 1 کیلوهرتز تا 1 مگاهرتز برای اندازه گیری آب داخل سلولی (ICW) و آب خارج سلولی (ECW) به طور مجزا استفاده میکند،و در نتیجه برای آنالیز آب و ترکیبات بدن افراد با توزیع آب نامتعادل مفید میباشد.
  • تکنولوژی ثبت شـــده و انحصاری اینبادی با اندازه گیری امپدانس برای هر بخش مجزا یعنی دســـت ها، پاها و تنه ، باعث می شود تا اندازه گیری کاملا دقیق باشد.
  • تکنولوژی الکترودهای چهارقطبی با هشت نقطه تماسی،همچنین تکنولوژی اندازه گیری ولتاژ از شست دست Thumb Electrode) دقت اندازه گیری امپدانس را فوق العاده بالا می برد
  •  تکنولوژی انحصاری اینبادی باعث شـــده تـــا نتایج آنالیز بدن دیگر به تخمین های تجربی وابسته نباشد. پارامترهایی مانند جنسیت و سن تأثیری در نتایج اندازه گیری ندارند و آنالیز بدن به طور مستقیم با اندازه گیری امپدانس الکتریکی انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *